One Direction en Co - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Alie Haan - WaarBenJij.nu One Direction en Co - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Alie Haan - WaarBenJij.nu

One Direction en Co

Door: Alie

Blijf op de hoogte en volg Alie

15 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Zo, dat waren een paar drukke weekjes. Veel school dingen moesten gedaan worden en dan blijft er helaas weinig tijd over voor reizen of iets dergelijks. Ik kan me daarom ook niet meer echt herinneren wat ik nu precies tijdens die weken heb gedaan waar ik het dan zo druk mee had, maar dat blijft een lastig feitje voor me.

Het weekend van 7 maart ben ik samen met Cindy en nog en groep meiden uit haar klas naar National Park geweest. Hier kon je een soort van berg beklimmen (1,5 km hoog) en tijdens die tocht kwam je 6 verschillende soorten watervallen tegen. Het uiteindelijke doel is natuurlijk om bij de 7e aan te komen, want dit de ' moederwaterval' of zoiets;p. Dat was ene hele tocht kan ik vertellen waarvan ik eigenlijk wel weer dacht dat het risico vol voor mijn doen zou zijn aangezien mijn stabiliteit in combinatie met klimmen niet een heel goed idee is. Maar gelukkig is deze keer alles goed gegaan! De watervallen waren prachtig, ontzettend mooi helder water en een mooie natuur. Ook nog wat aapjes gezien onderweg dus dat was ook wel leuk, behalve dan dat 1 van de schattige aapjes op een niet zo'n schattige manier een vrouw wou aanvallen omdat ze fotos van te dichtbij nam. Tja, snap die aap ook wel weer. Het enige nadeel was dat er heel erg veel vissen in het water zaten. Vissen doen eigenlijk vrij weinig, mar deze vissen vonden het leuk om aan je tenten te sabbelen en tegen je aan te zwemmen. Sommige mensen worden helemaal lyrisch van het idee dat ze een gratis voetenbehandeling kunnen hebben door vissen, maar ik dus totaal niet. Ik vind het vre-se-lijk. Dus echt gezwommen hebben we niet (:

De zondag was het bij jullie in Nederland eindelijk ook mooi weer en kregen we allemaal terrasweer fotos toegestuurd enzo. Dus dachten we dat kunnen wij ook. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik hier een terrasje heb gepakt, en het was erg fijn.

Toen dus een erg drukke week gehad, waar niet heel erg veel over te vertellen is dus laten we maar weer starten met afgelopen weekend. Vrijdag waren we al vrij en zijn Else, Robin Bela en ik naar Monchit gegaan om een tattoo shop te bekijken, want Robin en Else willen graag een tattoo. Bela en ik gingen mee voor de sier, haha maar het was erg leuk en we hebben de plaats naar ongeveer een uur rondlopen gevonden omdat we elke keer weer een andere plaats op werden gewezen of ons gezegd werd dat het hier was, maar er toch niet was. Verwarrend enzo, maar uiteindelijk gelukt.

Zaterdag niet veel gedaan, want plan was om 7 uur te vertrekken richting Bangkok want Robin had kaartjes geregeld voor een Jazz concert bij de Deense ambassade. Dit duurde van 9 tot 11 'savonds en het was echt prachtig. De deense ambassade is erg mooi, en geeft niet een ambassade gevoel omdat het er allemaal heel huiselijk uit ziet. Iedereen zat ook lekker op de grond te luisteren en te genieten van de muziek. Carslberg bier sponsorde dit evenement wat er voor zorgde dat ook het drinken gratis was, erg leuk geregeld allemaal.
Daarna gingen we naar Levels toe, een club ergens op de 11e verdieping ofzo (weet ik niet zeker) van een grote flat. Was heel mooi en je had een erg mooi uitzicht. We waren na een tijdje dansen wel wat toe aan rustig even zitten dus dat deden we op het balkon. Ik keek wat om me heen en zag 2 jongens van one direction zitten, dacht eerst dat ik me verbeelde maar de manager knikte me toe op zo'n manier van ; ja dat zijn ze echt.'
Nu heb ik er niet zoveel mee, dus ik liet het gaan maar later dachten Else en ik wel van hm een fotos was leuk geweest maar zo desprate zijn we nou ook weer niet. Uiteindelijk bleek het andersom wel zo te zijn, want niet veel later kwam de manager naar me toe met de vraag of ik en mijn vriendinnen het zagen zitten om te feesten in een benauwd V.I.P. hokje met Louis en Zayn van One Direction. Ik denk dat de beste man verwachte dat ik flauw zou vallen, maar tja nuchter en fries he;p gelukkig waren de andere dames net zo haha. Dus wij werden naar ze toegebracht en het volgende moment deden we drankjes en rookpauzes (jazeker deze zuivere keeltjes kunnen sigaretten verdragen) en fotosessies met deze 2 vriendelijke, overdreven into feesten maar ik denk ongelukkige jongens. Wel waren ze erg geïnteresseerd in wat wij hier deden en hebben ze er wel erg mee bezig om het ons naar de zin te maken, waar we ze na een tijdje hartelijk voor hebben bedankt.
De jongens, Bela Robin en Chase waarmee wij eigenlijk op stap waren begonnen spontaan parodieën te maken op de liedjes van ze zoals "everybody want to steal my girl' en iets met de Jonas Brothers en Take That. Ze voelden ze erg in de steek gelaten, wat dan wel weer sneu voor ze was. He toch.

Nu is het al weer zondag nacht en zal ik zo moeten slapen. Morgen niet een lange schooldag, en 'smiddags bezoek ik met nog een andere grote groep een weeshuis hier in Thailand om geld en spullen te doneren. Leeftijdscategorie van deze kinderen is 0 tot en met 6 jaar en er zijn er maar liefst 300. Wordt een zwaar dagje denk ik!

Een fijne avond allemaal, en onthoud allemaal You don't know you're beautifull and thats what makes you beautifull' - One Direction

  • 16 Maart 2015 - 01:40

    Ingrid Tolsma-Barkmeijer:

    Hee Alie,

    Al een aantal keren je blogs gelezen, heerlijke verhalen!
    Wat maak jij wat mee zeg!
    Prachtig hoe je zo'n lekkere nuchtere fries blijft :D Ik las met een glimlach je verhaal van One Direction :D
    Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en veel kunt zien in het prachtige land!
    Geniet ervan en tot gauw :)

    Groetjes Ingrid (en Karel-Jan)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alie

20 jaar oud, blond met hieraan de verbonden consequenties, familiemens, studeert commerciële economie en ga een minor Marketing in Asia doen in Bankok en Bali, gek op nieuwe dingen en een fantastisch gevoel voor timing (niet).

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 5781

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 21 Juni 2015

Alie goes Bali (en Bangkok)

Landen bezocht: